Followers

Thursday 19 May 2011

agak selesa ngan form 6 !!

Assalamualaikum dan salam blogger

Alhamdulillah....
dapat jugak aku masok kelas Geografi..
ikut niat tu mmg nk masok Sejarah tp dah dpt msok Geografi..
terima jalah seadanya..
lagi pon subjek tu macam best ja..

5 subjek ja,,
tp pecahan paper ada 12 semuanya..
MUET,BM,GEO,PA and PP..
agak merana sbb semua paper 3 jam time exam..
haha..
ley gyla pa rasanya dok lam kelas tu..
haha..

dalam kelas tu nseb a semua nya ley masok kepala,,,
tp aku agak segan a sebab depa kebanyakan semua dah saling mengenali..
dah la aku sesorang ja yang jd pendatang asing..
huhuhuh...
dalam kelas aku just ada 3 sekolah ja..
masok nan aku 4 a..
SMK PENANTI,SMK GUAR PERAHU ngan SMK MENGKUANG...
dan yang tersesat sorang ja SM TEKNIK KULIM..
haha,,,

rasa semacam gak a..
dah la aku sorang ja lain sekolah..
segan3..
..........

tp xpalah janji skunk ni aku dah ada rasa serasi nan depa..
depa layan aku semacam ja...
xda asing asingkan aku pon..
hahah...
ampa semua mmg terbaek a!!



No comments: