Followers

Tuesday 28 June 2011

kemalangan tak diduga !

semalam masa aku pulang seperti biasa..
lepas ja selekoh kat sungai rambai tu..
bOoM!!!
aku dilanggar oleh sebuah kereta Myvi..
(naseb baek Myvi lau Treler tak tau la pa jadi dah huhuhu)
dah la dak tu xda lesen..
dok wat keras marah aku bley..
 nseb baek ada pak cik tu tarik tangan aku..
lau tak memang kena sebijik dah ngan aku semalam..
apa dia ingat aku nek moto takda lesen kot!!
dia tu yang nek kereta takda lesen..
huhuhuu...
dah la bersikap kuang ajaq..
xmo mintak maaf lak tu...
naseb baek lah aku tak tumbuk terus dia..
lau tak jadi kes polis la jawabnya..
sekarang ni pon aku still geram nan dia lagi nie..
lau jumpa sekali lagi aku tak tau a,,
dah la saket sepasai dia wat kojaq lagi plak tu..
huh!
lau dia tak huloq kemarin tu mao gadoh besaq gak la..
naseb la sayang aku tak dak pape
(moto aku lah..)
lau rosak ka..
memang kena hawin dengan aku gila-gila a..

create by:

1 comment:

Suza said...

seb baik selamat yer ... sbr nti dia plk kena time dia de lesen nti hehehe