Followers

Sunday 5 June 2011

RMJM kenangan Terindah After PLKN!!

Assalamualaikum dan salam blogger

kat sini aku nak ceritakan pasal Kem RMJM..
kem masa cuti sekolah yang aku join..

(peserta RMJM siri 1/2011) 


 (gambo dalam hutan Lipur Bukit Mertajam)


(puncak Hutan Lipur Bukit Mertajam)

(rakan-rakan RMJM)

(Warrior's Crew)
duduk:own,cikgu fendy n farid
berdiri:husna,jue,amanina,faiz,iera,tia,nadia



nie lah group aku masa kat RMJM nie..
depa semua nie memang sporting..
boley kata semua masok kepala a..
boley kata kerja sama memang kaw kaw a..
aku memang happy a..

tagline utk group warrior's
takut x3
tak takut x3
cuak x3
tak cuak x3
gentar x3
tak gentar x3
waaarrrriorss!!! 

apa apa pon RMJM memang best a..
aku rasa macam nak join lagi ja..
hehe..
lau ada peluang la..
seminggu rasa aku macam tak cukup ooo..
hehe


2 comments:

piqah said...

wehh..(RMJM) tu stand for what?? juz nk taw..nmpk hebat..even skit ja pserta..huhu

Miekun said...

RMJM tu Rakan muda Jiran Muda lah..
sikit a coz bajet diaorg ciput ja,,
hehe :p