Followers

Sunday, 16 October 2011

Happy Birthday Faiz!!

Assalamualaikum..
hari ini aku happy sangat3..
sebab aku dah berumur 18 tahun!!
Selamat Hari Jadi Faiz!!
hahahaha...
tapi dalam keadaan yang happy nie pon aku tetap diuji..
huhuhu..

Tengah hari tadi aku nak pergi ke Perpustakaan kat Seberang Jaya...
dalam perjalanan tu tayar motor aku pecah..
huhuh...
dah la aku tertinggal dompet pulak kat umah...
adoyaiii..
cukup seksa,,
kedit nset pon xdak..
naseb lah rini Birthday aku...
adalah jugak free call,,,
huhuhuhuhu...
aku pon tipon la mak aku suruh antar dompet aku..

tunggu punya tunggu setengah jam gak la..
huhuhuh...
tapi alhamdulillah la siap gak aku g tukar tayar kat kedai tu..

Semasa aku kat dalam perpustakaan tu aku tak sanggka plak yang kat luaq hujan..
dah la helmet aku kat luar tu aku biaq jadi macam mangkuk ja..
huhuhu...
kuar3 aku g tengok dah jadi kolah plak..
adoyaiii..
huhuhuuh...
apalah naseb aku rini..
dah a balik dalam keadaan basah..
huhuh 


No comments: