Followers

Saturday, 29 December 2012

Pesta Penang 2012

Assalamualaikum
Salam blogger



Perghhh!!
penat-penat...semalam Iz pergi pesta penang...
untuk pengetahuan korang yang bukan orang pulau pinang...
pesta Penang nie akan diadakan tiap2 tahun pada bulan 12...
bermula 1 December sampai countdown tahun baru...
tapi selalunya dia orang akan lajak sampai 7/1...
Rugi kalau jadi orang penang tak p pesta penang nie...
hehehe...

Semalam Iz pergi nan memba-memba...
Wan,Matyo,Sebo,Aji,Abi,Amin n Atan...
kami bertolak pkoi 9...
asalnya racang lepas maghrib...
tapi besala jam melayu...
pkoi 8 jadi pukoi 9...
hahaha...

sebelom masok pest kami singgah makan dekat restoran Ikan bakar..
restoran tu berhadapan dengan jambatan pulau pinang...
pergghhh!!
sumpah pemandangan dia cun gila...
cahaya lampu yang warna warni wat ia bertambah menarik :)

lepas makan dalam jam 10 lebih kami pon bertolak ke tapk pesta...
dari situ ke sana ambil masa xsmpai 10 minit...
masok pesta murah ja Rm 3 ja..
Iz asa semua orang mampu masok :)
Sampai ja situ terus pergi ke tempat permainan...
haha tujuan utama tu...
coz tahun lepas Iz pergi situ duit xbanyak so banyak la benda yang Iz miss...
so tahun nie datang untuk balas dendam...
Iz nak men puas-puas hahaha...

First skali yang kita orang main ialah kereta berlaga...
HAHA...
kmi punya target cari awek-awek yang cun then langgar depa...
hahaha...jahat tak geng kami :p
nie semua wan punya akai...
wakakaka....

lepas tu Iz,Aji,Abi n Mat Yo kami naik challeger plak...
yela coz tgok depa menjerit cam best ja...
hehehe...
nak tau cam na rupa challenger??
ha cue tgok gambar kat bawah nie...

Ok lepas naik challenger kami tawan TopGun plak...

Hahaha...macam tu la rupa topgun...
dia punya pusing wat Iz sesak nafas :p
hehehe...
asa cam nyesal pon ada nek benda nie...
tapi sumpah best...
so sapa yang ada penang anda wajib cuba...
hehehe....

lepas naik TopGun...
Destinasi terakhir Iz Ialah...

VORTEX!!

wuhuuuuuuuuu!!!
gila a dia punya tinggi 300meter...
cue korang bayangkan lau dok ats tu macam na...
huhuhu....
masa Iz datang tahun lepas Iz xcukup dwet nak naik natang nie...
so tahun nie aku kembali untuk menawan kau Vortex...
AHAHAHAAHA...
gila first time nieh naik natang alah nie..
sekali dia pusing purghhh!!
sentap jantung uh,,,
hhohoho...
yang naik Vortex cuma Iz nan Ajie ja...
seyes cakap jenoh dok Bismillah dok atas tu...
Hahaha...
ketaq ketaq tapi syok hahaha...

Lau nak tau cam na Iz rasa korang kena cuba la...
nak habaq tak tau huhuhu...
lepas naik vortex masa untuk shopping plak...
kita orang cuma round-round ja..
Iz cuma beli Cap baru ja...
huhuh...
yela benda yang dicari tak jumpa huhuh...
so sampai sini lah cerita Iz...

esok lusa kalau ada masa Iz mybe pergi lagi...
malam nie Family Iz lak g pesta..
dia orang pergi dengan rombongan...
Malam nie Iz kerja so tak boleh pergi la...
huhuu...

So kalau nak jumpa Iz pergilah MCD Auto City k..
hahaha..
Alamak Terpromo plak..
hahaha..

No comments: