Followers

Sunday 15 June 2014

Tamat Sem 2 Di JMTi

Assalamualaikum..
uih lama ai tak update blog nie..
busy sakan sem nie baq ang..
NOss la Quiz la Assigment la..
macam nie la kehidupan student..
busy manjang..
hehehe...

First nak story la yang aku dalam minggu exam,,
tapi tggai satu paper ja lagi ...
nak hbes dah pon..
hehe...
lepas Paper Networking nie grade la aku sem 2..
hehehe...
baru sem 2 ingat sem 6 dah berangan nak grade bagai,,
hahaha...

Dalam sem 2 nie macam macam aku dah lalui..
pahit manis bersama rakan rakan kelas aku n kawan kawan jmti aku,,
hampir kena buang asrama kes sambut birthday,,
kehilangan sahabat JMTi...
Al-Fatihah kepada Amiru..
dan macam macam lagi..

semua tu akan aku sematkan sebagai kenagan dalam hidop aku...
aku pon entah la akan sambong kat JMTi nie..
sebab kalau aku dapat Tentera aku akan berhenti belajaq dan sambong kerja terus..
(tu suggestion mak aku la)

tapi sebenarnya aku tak mau berenti belajar,,
aku nak sama2 berjaya n amik ijazah ngan kawan kawan aku :')
sebab aku dah mula sayang kawan kawan JMTi aku nie..

banyak sangat sweet moment kat JMTi sem 2 nie..
aku harap segala sweet moment tu akan berterusan sampai kita habis belajar noh kawan kawan..

aku sebenarnya tak tau nak merapu apa dah,,,
biarlah gambar yang menceritakan segalanya :)

birthday mamu

Sambutan Birthday Mamu with Classmate

Sambutan Birthday Syafiq

Kem Ko-k JMTi

Jalan Jalan ke Utara dengan MPP n PRS JMTi

Berjimba dalam kelas 

Berjimba dalam kelas II

Berjimba dalam kelas III


Berjimba di Cafe JMTi
Class TKK A sesi 2/2013

Sahabat Peneman suka duka aku di JMTi
Sedikit coretan gambar aku sepanjang Sem 2 di JMTi..
rakan rakan aku takkan lupakan hampa yang selalu teman aku kat sini..
saat suka duka kita dah lalui bersama :)

No comments: