Followers

Monday, 2 May 2011

Busy ja kijo




Assalamualaikum dan salam blogger

ish ish ish..
2 3 hari ni sibok bebenor aku dibuatnya,,,
kesana kemari aku pergi..
2 hari lepas xbalik rumah coz tdoq umah wan robinson...
semalam xbalik jugak tidor dekat Cameron Highland..


semalam tidor3 ayam jelah..
kadang3 tu xsedar sedarkan diri terus haha...
biasalah penat..
yelah hari sabtu ada friendly game rugby..
agak3 sampai rumah time petang ahad tu depa ajak pergi Cameron terus..

letih dengan xhilang lagi nie..
dengan segera balik tu kemas kemas barang terus ikut depa nie p cameron..

(depa nie lah yg selalu bwak aku p ronda ronda MALAYSIA)

 lepas nie aku xtau la depa nie nak bwak aku pergi mana pulak...
aku on ja any time..
depa ajak aku ikt ja..
asalkan semua bergumbira,,
haha..
bak kata orang..

"merantau ke negeri orang dengan tangan kosong,"
"bila balik bawak lah balik dengan ilmu yang penuh didada"
[ada ka pepatah kata cam tu??]
hehe..
hentam saja lah,,,
asalkan aku tau pa ayat yang aku nak maksudkan tu,,,

sat lagi lepas edit edit semua gambar aku uploadkan dalam blog nie..
haha,,



1 comment:

Razz said...

tak lawak..haha..