Followers

Monday 9 May 2011

hari yng memenatkan !!

Assalamualaikum dan salam blogger

meh sini aku nk ceritakan hari yang paling penat uat aku,,,
7 MEI 2011..
sabtu lepas  MHRC ada game jemputan dekat TEKNIK SEBERANG PRAI..
aku sebagai salah seorang pemain Club MHRC nei aku pon terlibat a sama..
bila aku sampai disana aku diletakkan sebagai TEAM B coz dtg lewat..
(biasa lah TERbangun lewat)

kami punya game smuanya 4 game..
nie sty men kalah mati so mmg all out lah..
mmg saket a coz kena hentam sana lambong sini kena lempar sana..
huhu..
saket ooo (sampai sekarang ni aku maseh terasa saketnya)

(PLAYER MHRC)

selepas balik dari game rugby nie aku terus ikt wan..
dia ajak aku p memancing..
dengan lenguh lenguh badan..
depa p memancin aku kira tidur a cerita dia,,
memang xlarat gyla nie..



No comments: