Followers

Thursday 4 August 2011

Dilema Dalam Hidup aku

Hari ini aku lewat ke sekolah..
then macam besa a aku kena tahan nan Pengawas3 yang ada kat ctu...
aku just lewat 2-3 minit ja pon..
huhhuhuhu...

Then kali ni aku dibawa masok ke Pejabat...
kali nie dah masok kali ke-8 aku lewat datang sekolah..
masa dalam pejabat tu tetiba ja cikgu mintak numbeer tipon waris aku,,
then aku dengan muka seposen aku bagi jalah..
tetiba ja dia tipon mak aku,,..
aku pon nek ketaq pala gak la..

then aku dipanggil masok lam bilik PK HEM..
dalam tu aku kena gila3 a,,
sapa yang SMK PENANTI tau a mcm na perangai PKHEM kolah tu..
huhu..
tetiba ja dia kuaq kan satu statement yang wat aku dalam dilema..
"awak ni dah banyak kali lewat(padahal baru 8 kali)..apa lagi saya nk wat dekat awak nie..besar3 dah..saya malas nk hukum awak macam budak3 lagi..sekarang nie saya bg awak 3 pilihan:
1.suruh aku berhenti sekolah 
2.ataupon datang awal ke sekolah
3.tukar ke sekolah lain..
(perghh!!aku bila dengar dia kata macam tu terus jadi ketar lutut,,)
minggu depan saya nak kamu dengan waris kamu jumpa dengan cikgu kaunseling"

aku dengar3 ja ayat tu terus tak senang duduk..huhu...
memang dilema gila aku skunk nie,,
uwaaa!!
aku tak tau la nk kta pa lagi sekarang nie..

masa aku balik rumah pulak aku kena marah lak nan parents aku,,
dalam tengah3 bertengkar tu.,
tetiba ja ayah aku kata..

"lani ikt hang la along..ayah tak tau nk kata pa dah..
senang hang berenti sekolah then p kijo senang"

DALAM DILEMA GILA!!
TOLONG AKU!!


No comments: