Followers

Sunday 14 August 2011

Jumpa Pengetua ??

pada suatu pagi yang sangat sempoi..
aku tengah seronok3 tdor dlm kelas..
tetiba ja own ngan muim datang kekelas aku,,.
lalu mereka menyatakan bahawan Pengetua Ingin berjumpa..
memang kecut perot habes a time tu.!
(yela aku kan selalu msalah datang lewat..!)

lalu aku,own n muim..
kami bergerak la ke pejabat sekolah SMK PENANTi..
dengan penuh keketaran dan kecemasan didalam hati..


masa sedang tunggu tu rasa kegetaran lam hati nie maseh ada.

then tiba masanya,,
kami pon dipanggil masok ke dalam BILIK PENGETUA..

rupa-rupanya kami dipanggil sebab kami nie calon ketua pengawas SMK PENANTI..
Pengetua nk jumpa kami coz nk soal siasat a..
(lebey kurang cam temu duga gak a)

agak formal  a time tu,,
semua pakat guna bahasa baku gyla..
hahaha..
soklan yang ditanya pon agak mencabar..

setelah 1/2 jam kami disoal siasat..
akhirnya sesi tu telah pon habis.
last skali Pengetua hanya memberi nasihat dan juga tips untuk kami...

 p/s:seriuos aku cakap nie la first time aku masok ke bilik pengetua dan ditemu ramah..



No comments: