Followers

Thursday, 1 December 2011

Cuti Sekolah Yang Panjang!!

Assalamualaikum..
Salam Blogger and Salam 1 Malaysia

Iz nak tnya korang lah kan korang suka tak Cuti Sekolah??

mesti korang sukakan??
huhuuh..
Bagi Iz plak lain pendapatnya..
sebab nya Iz tak sukakan cuti sekolah sebab dibebani Kerja sekolah yang banyak!!


Kadang-kadang tu kerja sekolah yang lama-lama pon belum siap lagi ini ditambah lagiii...
huhuh..
kekadang tension gak la...
sabo jalah sebab kawan-kawan semua dah masok "U"
iz ja yang dok sini dok belajo kat sekolah lagi..
hahaha
padan muka tu lah dulu suruh belajo time SPM dok men-men sangat..
sekarang dah menyesal..
huhuhu..

Nak cuti tu boley a tapi jgn lah lama-lama sgt..
sebab setiap kali cuti panjang cikgu masti bagi kerja kolah banyak..
huhuhu..
Tapi cuti sekolah nie kadang-kadang best gak coz datang kuaq nan membe-membe,,,
selalunya payah la nak kuar coz masing-masing busy ,,

Rasanya nanti bila dah bukak sekolah nak hantar surat kat cikgu lah..
:-)



No comments: