Followers

Thursday 8 December 2011

Sebulan dah

Assalamualaikum..
Salam Blogger and Salam 1 Malaysia..
Dah dekat sebulan cuti sekolah..
aku punya keja sekolah nie..
hampeh baru siap pp,geo slide show..
yang len semua haram,,
lau nk iktkan yang tulis3 nie aku malas lol nak wat,,
lagi pon aku bknnya pndai pon..
huhuhuh..

Aku ingat nanti nak pinjam la yang sapa-sapa punya...
harap-harap adalah yang dah siap..
huhuh..
bukan nak tiru,.,,
cuma nak salin je..
hehehe :p
xsalahkan..
sekurang-kurangnya aku usaha jugakkan..
hehehehe..

Malam nie pukul 8 malam..
aku ngan geng-geng aku nak pergi Pesta Pulau Pinang..
hahahahahaha..
nanti kalau ada gambo aku uploadkan dekat blog nie..
kami nak pergi secara berjemaah..
konvoi beramai-ramai..
bermula dekat rumah Dik Man...
Harap malam nie semua berjalan dengan lancar :)

No comments: